Euskara

euskadi.eus

Hasiera

Hemen zaude:
  1. Hasiera
  2.  
  3. Aditu
 

Logoa. Ahotsa ezagutzea

Ahotsa automatikoki ezagutzeko teknologiari (ASR) esker, erabiltzaileek berehala lor dezakete informazioa eta berehala egin ditzakete transakzioak telefono finkoekin, haririk gabeko telefonoekin eta beste gailu mugikorrekin. Horretarako nahikoa izango dute naturaltasun osoz mintzatzea.
 
ASR zerbitzuek, batetik, tonu bidezko markatze telefonikoko interfaze konplexuak ordezkatzen dituzte, markatze horrek nahastu eta nahigabetu egiten baititu deia egiten duten pertsonak. Bestetik, beste aplikazio-kategoria batzuk eragiten dituzte, hala nola telematikoak eta ahots-atariak. Gainera, interfaze naturala, erakargarria eta praktikoa eskaintzen diete deiak azkar, uniformetasunez eta eraginkortasunez egiten dituztenei.

 

Azken eguneratzea: 2005/06/30

Aurkezpena.

Zure enpresan Aditu behar al duzu? Bideragarritasan-txostena eskatu!

Zure enpresan Aditu behar al duzu? Bideragarritasan-txostena eskatu!

Compromiso con las personas